zondag 27 maart 2011

Make en take

Hallo allemaal Dit kaartje heb ik gister gemaakt bij de make en take bij jacobi. Thuis de bloemetjes nog toegevoegd, want doordat ik het kaartje vrij ligt had gekleurd had ik het idee dat er iets miste.
Heel erg leuk om via een make en take een nieuwe techniek te leren, ga hem denk ik vaker gebruiken.
Dit kaartje doet mee met de challenges van:
Karen doodles nederland - meer dan 1 vouw
DYSU - shine on
stamptacular sunday - a birthdaycard for an adult

Groeten Detje

8 opmerkingen:

  1. So very pretty! I love the white tree against the purple. The gems are a perfect addition!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Detje en wat een bijzondere techniek. Stunning take on our challenge this week at SSC, thanks for sharing! Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful card, absolutely love the colors. Thanks for joining us at Do You Stack Up.

    -Wenche

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Detje!
    Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige boom, mooie kleuren.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a sweet card! I’m so glad you joined us this week at DYSU! I love getting to check out all these new blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje ik hou van paars.Leuk dat je meedoet met Karens Doodles.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Detje! Wonderful shiny card! Thanks so much for joining us at DYSU Challenge Blog this week :-) Janna

    BeantwoordenVerwijderen