vrijdag 10 juni 2011

Kerstkaart




Hallo allemaal




Het gezichtje hebben we ingekleurd tijdens de workshop van creabest om het kleuren van de haren te oefenen. Toen ik de sketch van dutch card lovers zag wist ik meteen dat ik wat met deze afbeelding wilde doen en dit is het eindresultaat geworden. Verder doet hij nog mee aan de challenge van Stamp something - something punched.


Dan ga ik nu weer verder met het opruimen van de hobbyspullen. We gaan over een paar weken verhuizen en ben eens goed aan het opruimen. Ga misschien vanmiddag wel wat spulletjes op marktplaats zetten, maar dan laat ik hier wel even een linkje achter.

Groeten Detje

5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk hoor bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kerstkaartje Detje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een leuke mooie kaart geworden

    bedankt voor het meedoen met DCL
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Christmas card. Thanks for joining us at Stamp Something. Carissa :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart/ ;) En sterkte met de verhuizing. ;)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen