zaterdag 1 oktober 2011

Getagd

Hallo allemaal

Woensdag ben ik al getaged door mijn vriendin, maar ik had het druk op het werk en gister lekker een dagje naar de dierentuin, dus vandaar vandaag pas mijn berichtje.

Dat ik getaged betekent dat ik 10 dingen over mezelf en mijn hobby mag vertellen en ik mag hem doorgeven aan 5 volgers. Dus hierbij 10 dingen over mezelf/hobby:

1. Wist je dat mijn blog over 14 dagen al weer 2 jaar bestaat! Kaarten maken doe ik echter al veel langer (weet niet eens meer exact wanneer ik met stempelkaarten ben begonnen).

2. Ik ongeveer een jaar geleden mijn vriendin Aly heb aangestoken met het stempelvirus

3. We sindsdien bijna wekelijks bij elkaar komen te knutselen.

4. Mijn moeder echter ook graag zo af en toe langs komt om een mooie kaart te maken en dan het liefst bij mij, omdat ik zoveel leuke spullen heb.

5. Ik voor het eerst een kit (fall) van magnolia heb besteld en eigenlijk niet kan wachten tot hij binnen is.

6. Ik de laatste 3 maanden wel ongelofelijk veel mazzel heb gehad met het winnen van heel veel uitdagingen.

7. Ik naast mijn hobby kaarten maken ook graag mag lezen, fotograferen (gister in de dierentuin gedaan, zal hieronder even een foto toevoegen).

8. Ik daarnaast op woensdagavond zing in een gospelgroep.

9. Ik hier mijn man heb leren kennen met wie ik al weer een jaar getrouwd ben

10. Ik dit jaar verhuist ben en daardoor de afgelopen maanden iets minder kaarten heb kunnen maken dan jullie van mij gewend zijn dit jaar.

Zo dat was volgens mij wel een mooi lijstje. Dan nu aan wie ik deze tag door ga geven:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten