maandag 21 januari 2019

Wereld Knuffeldag

Hallo allemaal


Het is vandaag Wereld Knuffeldag, dus wat past daar beter bij dan een kaart met een knuffel stempel van Anna Gretha Design.

Ik heb  nog een kaart die ik in december gemaakt heb die ik graag met jullie wil delen.


Deze kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn man. Want die verdient natuurlijk een hele dikke knuffel op zijn verjaardag. Ik heb de achtergrond bewerkt met Metallic gilding polish. Daarna heb ik de achtergrond met de embossingfolder bewerkt en de letters met een andere kleur er uit laten springen. De letters Sake heb ik gestanst en de tekst heb ik met dezelfde metallic gilding polish gestempeld.

Kijk vooral even op de Anna Gretha Design blogspot, want daar zie je nog meer mooie knuffel kaarten.

Groeten Detje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten