vrijdag 7 juni 2019

Art journal


Hallo allemaal

Hierbij mijn allereerste pagina in mijn art journal! 

Mijn tip van de week: heb je wat over maak er dan een ander leuk project mee zoals een art journal. Doe eens wat anders met je tijd!

Het servet had ik gebruikt voor een ander project en ik had deze kok nog over. Ik wilde deze graag gebruiken, dus heb ik mijn art journal ingewijd! 

Ik heb eerst de pagina's ingesmeerd met gesso, daarna heb ik met wat blauwe en groene kleuren gesprayd, ik heb geprobeerd achter het servet zo veel mogelijk wit te houden. Daarna met decopage het servet opgeplakt.

Om de art journal verder te versieren heb ik sjablonen, structuurpasta, metallic golden polis en opal polish gebruikt. Met groene inkt heb ik het bordje met mes en vork gestempeld en een achtergrond stempel. Deze heb ik niet op een stempelblok gedaan, maar met de hand kleine stukjes afgedrukt.

Om de tekst beter uit te laten komen heb ik deze op een rondje gestempeld. Het rondje heb ik eerst met opal polish bewerkt. Nog een randje om de pagina en wat stansje toevoegen en klaar waren de pagina's. Hieronder nog een foto per pagina.



Groeten Detje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten