dinsdag 16 juli 2019

Juffen cadeautjes





Hallo allemaal

Vorige week was het hier de laatste week voor de vakantie. Op woensdag mocht mijn zoontje Jelmer verkleed als brandweerman naar de peuter omdat het juffendag was. Natuurlijk hoorde bij juffendag ook een cadeautje voor de juffen. Ik heb voor alle drie juffen een notitieblokje gepimpt.


Ik heb een groot vel watercolor papier genomen en hierop de potloden (van Anna Gretha design) met clear embossingpoeder geƫmbost. Daarna heb ik het papier met distress oxide inkt bewerkt en in vieren gesneden. Ik vond de stempel van de speeltuin erg leuk bij de peuters passen en omdat ze vaak knutselen op de peuter de tekst: creativiteit brengt meer kleur aan je leven! (ook van Anna Gretha design)
Nog wat chocolade erbij in pakken en je hebt een leuk cadeautje.


Jelmer heeft twee verschillende groepen op de peuter. En de volgende ochtend had hij geen juffendag, maar die juffen kregen ook allemaal cadeautjes omdat het de laatste keer voor de vakantie was. Daarom heb ik voor die drie juffen ook nog een leuk notitieblokje gemaakt, voornamelijk met materialen van Anna Gretha Design.


Bij deze heb ik blauw papier door de knuffel embossingfolder gehaald. Ik heb wederom de speeltuin stempel gebruikt. En als laatste de tekst een dikke knuffel, vond ik wel passen bij Jelmer die graag mag knuffelen. Ook hier natuurlijk wat lekkere chocolade bij.


Groeten Detje

1 opmerking:

  1. WAUW, dit heb je ontzettend tof gedaan!! Waren de jufs vast en zeker erg blij mee!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen