maandag 4 november 2019

Schudkaart



Hallo allemaal

Het is al weer tijd voor een nieuwe challenge van Anna Gretha Design. Dit keer een schudkaart/doosje/zakje. Voor mij een echte uitdaging, maar ik ben blij met de nieuwe raampjes van Marianne Design.

Ik heb er voor gekozen om een kerstkaart te maken, zodat ik in december niet hoef te lopen stressen. De beertjes van Anna Gretha Design heb ik ingekleurd met copic markers.

Neem vooral een kijkje op de blog van Anna Gretha Design voor meer informatie en meer mooie projecten.

Groeten Detje

2 opmerkingen:

  1. Een super schattig kaartje Detje, leuk hoe je het met "sneeuw" gevuld hebt. Met kerstkaartjes maken kun je nooit vroeg genoeg beginnen. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kerst kaartje Detje.

    BeantwoordenVerwijderen