zondag 19 januari 2020

kerstkaart met kleurenuitdaging

Hallo allemaal

Ik ontdekte een leuke challengeblog voor kerstkaarten: Kerst-mix. Ik probeer elke maand twee kerstkaarten te maken, zodat ik eind van het jaar niet in de stress zit, dus deze blog is daarbij ideaal. Wie doet er lekker mee?


Ik heb deze kaart gemaakt naar aanleiding van de kleurenuitdaging. Echt een uitdaging, want dit zouden niet kleuren zijn die ik snel zou kiezen voor een kerstkaart. Ik heb natuurlijk de producten van Anna Gretha Design gebruikt. 

Groeten Detje

3 opmerkingen:

  1. Hoi Detje, wat een prachtige kerstkaart! Gezellig dat je meedoet en dat is nu het leuke van challenges... je uitdaging is geslaagd, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je meedoet bij kerst mix deze week.
    Je kaartje is leuk geworden ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Detje, je blog gevonden door de Kerst-Micx challenge ;o)
    Leuke kaart heb je gemaakt hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen