maandag 17 augustus 2020

Creatief met Letters

Hallo allemaal

We hebben deze maand ook weer mooie voorbeelden voor jullie gemaakt. Dit keer staan de letter stansen en stempels centraal. Door middel van een mooie quote


Omdat Jelmer en ik altijd tegen elkaar zeggen ik hou van je tot de maan en terug (maar dan in het Fries), was de quote snel gekozen.



Ik had een friese stempelset waar de eerste woorden in zaten. Ik heb de nadruk op de maan en terug gelegd, daarom heb ik deze met stansen gedaan en de overige tekst met de letterstempels


Ik had nog een leuke astronaut met een hartje en heb er nog een dikke knuffel bij gestempeld op een tab en een stukje tekst in een frame.

Wil je de voorbeelden van de andere dames ook zien, neem dan vooral een kijkje op de inspiratieblog van Meaningful-Crafts


Gebruikte producten:

Stempelset: Knuffels


Stempelset: Alfabet


Stansenset: Alfabet


Clear Stamp Frameworks


Die Set Tabs



Groeten Detje 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten