zondag 10 januari 2021

Regenboogkerstkaart

 Hallo allemaal


Ik heb een vrolijke regenboog kerstkaart gemaakt.




Ik heb eerst een lijn in het midden van het witte papier gezet en ben van daar uit begonnen te stempelen met geel. Ik heb de stempel steeds om gedraaid om een mooi patroon te krijgen. Bij geel ben ik links begonnen met de sterren volledig op het papier en bij oranje rechts, zodat de sterren niet precies recht boven elkaar zitten, dat maakt het speelser. Nadat ik de rode sterren heb gestempeld ben ik verder gegaan met groen en zo naar beneden.




Voor de afwerking heb ik een dun strookje blauw over het lijntje gedaan, dan zweven de labels ook niet los op de kaart. Het blauwe label heb ik de open sterretjes op gestempeld, zodat het designpapier wordt. Ik heb van beide labels de randjes geïnkt met een sponsje. 




Ik hoop jullie geïnspireerd te hebben. Maak je zelf ook een leuke regenboogkerstkaart? Neem dan een kijkje op site van Meaningful-craft Design.

Groeten Detje

1 opmerking: