woensdag 14 november 2018

Bloghop bloemen

Welkom bij de 1e bloghop van Anna Gretha design.
Je bent nu op mijn blog begonnen of via de blog van Desire binnen gekomen.
Het thema van onze 1e bloghop is bloemen, alle creaties zijn gemaakt met de nieuwe bloemen stempelset en stansen van Anna Gretha design.

Vorige week heb ik de traktatie voor de verjaardag van mijn zoontje op de peuterspeelzaal laten zien. Maar natuurlijk moesten de juffen ook wat leuks krijgen. Hiervoor vond ik de nieuwe stempels en stansen perfect voor.  


In het zakje voor de juffen heb ik geen koekjes gedaan, maar zakjes thee en merci. De juffen vonden het erg mooi en leuk.


Gebruikte materialen:













Leuk dat je langs mijn blog bent geweest om mijn bloemencreatie te bekijken. Je kunt nu, door op onderstaande pijl te klikken door hoppen naar de blog van Els om nog meer mooie bloemen projecten te bekijken. Graag tot een volgende keer op mijn blog.


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creatie heb je gemaakt. altijd leuk (en lekker) om iets met chocolade te maken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke en lekkere creatie Detje...
    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke creatie voor een lekkere traktatie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n cadeaulabel. Dat is nog eens leuk om te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk idee en om te krijgen. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze traktatie voor de juffen is ook al zo leuk en heerlijk en om te krijgen. Mooie uitwerking van de bloemen stempel en stans Detje. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen