maandag 6 januari 2020

Bloghop: Bureaukalender


Hallo allemaal

Welkom bij de eerste blog hop van dit jaar van Meaningful crafts.

Het merk Meaningful-Crafts is ontstaan vanuit de Collectie van Anna Gretha Design. Deze producten lijn heeft voor zoveel mensen een betekenis gekregen, dat wij er een nieuwe merknaam aan hebben gegeven. Alle producten van Anna Gretha Design krijgen vanaf 2020 ook het label van Meaningful-Crafts.

Er zijn een aantal mooie nieuwe producten, dus daarmee hebben we allemaal een project gemaakt. Onder andere de 2 connect mushroom punch met bijbehorende discs en letterstansen.


Ik heb een bureaukalender gemaakt met de punc en de discs, zodat ik bij het hobbyen meteen kan zien wie er die maand jarig zijn en voor wie ik nog een kaart moet maken.

In verband met de privacy heb ik de namen er nog niet op gezet voor ik de foto heb gemaakt.
Daarnaast doe ik mee met een uitdaging om elke maand twee kerstkaarten te maken, dus ook daar heb ik een mooi afvinklijstje voor gemaakt.


Als het goed is ben je met de bloghop hier gekomen vanaf Brenda

Hop hierna verder naar Eva
 en bekijk alle mooie creaties

Groeten Detje

Gebruikte materialen:


   

5 opmerkingen:

  1. Dit is ook een leuke deze kalender Detje en mooi deze voorkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superhandig idee Detje, vooral die kerstkaarten kalender is een goed idee 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook een leuke bureau To Do kalender....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super handige kalender en mooie, kleurrijke pagina's. Vooral de kerstkaarten reminder is om te onthouden. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke bureaukalender heb je gemaakt. Heel functioneel ook om geen verjaardagen te vergeten. En zo'n handig kerstkaarten afvinklijstje, wat een briljant idee!
    Knuffel-groet Minke

    BeantwoordenVerwijderen