maandag 8 maart 2010

Candy

Hallo allemaal

Let op deze candy blijft tot 8 maart bovenaan staan, voor kaartjes die ik show, scroll even naar beneden!

Omdat ik 2 maart jarig ben wil ik jullie een candy geven. De candy wordt in ieder geval onderstaande afdrukjes, misschien dat ik er nog wel wat bij doe, dat moet ik nog even bekijken.



Wat moet je doen om deze candy te kunnen winnen.

1. wordt volger als je dit nog niet bent

2. vermeld deze candy op je blog

3. laat hieronder een reactie achter

Jullie kunnen dit doen voor 8 maart 18:00, dan ga ik 's avonds een winnaar kiezen.


Groeten Detje

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk Detje. Ik doe mee hoor. En alvast gefeliciteerd.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Holla Detje,

    Nu ik doe ook mee hoor.
    Wat leuk een verjaardags candy.
    Alvast van harte met je verjaardag en morgen een hele fijne dag toegewenst.
    Hij staat ondertussen op mijn blog en volger was ik al.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!Alvast een schitterende verjaardag!Ik ben al effe volger en waag heel graag mijn kans(je) voor het winnen van jouw candy! Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Detje wat leuk ik doe graag mee hoor . Gefeliciteerd met je verjaardag en ik zet je candy in mijn sidebar. Een hele fijne dag.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Detje
    Van Harte gefeliciteerd ,ik lees het net op het forum en dacht zoek je even op:)

    Fijne avond verder
    dat je maar heel veel leuks mag krijgen!

    Liefs sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Detje!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I hope I can take part in this candy?I am new follower and added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
    Thank you so much for the chance to take part!!!

    Greetings from Russia,
    Ukka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Detje!!
    Many thanks for the nice opportunity to take part in this giveaway. I am a follower now. I linked this on sidebar http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    Have a nice day. Hugs from Larisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi

    Ik doe mee hoor,
    En nog van harte met je verjaardag !!!
    Ik ga nu snel je cxandy in mijn side-bar zetten

    groetjes Miranda..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Detje,
    Wat een leuke Candy en ik ben volger geworden. Ook heb ik je op mijn blog geplaatst. Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag.
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke candy ga deze snel nog even in de site-bar zetten en mij als volger aanmelden. Als vast van harte gefeliciteerd met je verjaardag op 8 maart.

    Groetjes Brenda en Astrid
    Kom ook eens een kijkje nemen bij ons dekaartjesvanastrid.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!
    En bedankt voor deze supercandy.
    Hele lieve stempelafdrukjes!
    Groetjes, Dyonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alvast een gelukkige verjaardag gewenst! Ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I would love to win. Sweet candy!!
    Thank you for the chance!
    Greeting
    Valentina

    BeantwoordenVerwijderen