zaterdag 6 maart 2010

Jongenskaart


Hallo allemaal

Op de blog van Nicole staat een uitdaging. Een afbeelding van Dustin Pike. De uitdaging is deze te kleuren, waarbij het licht van links beneden komt en hiermee een jongenskaart te maken. Het kleuren van schaduwen vind ik altijd best lastig, maar ik ben over deze afbeelding zelf heel tevreden en ook over de kaart.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van de kaart en afbeelding (zie close-up hieronder, onder de afbeelding staan de kleurnummers die ik heb gebruikt) vinden?

Groeten Detje


G85, G94, B93, B95, YR02, YR07, E77, Y21, Y28, YR23, YR31, W5, C1

6 opmerkingen:

  1. Wow Detje, die zier er leuk uit, mooi ingekleurd hoor! Spannend hé die uitdaging van Nicole! Succes en liefs,Celia!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Detje, wat heb je er toch een koninklijke kaart van gemaakt, ik heb een grote passie voor alles met franse lely's dus voor mij kan jou kaart niet meer stuk !

    Heel veel liefs en groetjes
    Nicole xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere, leuke kaart.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi ingekleurd,echt een stoere kaart
    Ik heb ook meegedaan kom je kijken??
    http://yvonnescrappage.blogspot.com
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuk kaartje geworden !!!

    Groetjes Miranda....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WoW,dat is moeilijk
    mooi gedaan zeg met de schaduw effect!
    ik doe het je niet na.
    Leuke kaart ook hoor.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen