dinsdag 3 september 2019

Creativiteit brengt meer kleur aan je leven

Vandaag wil ik (Detje) met jullie weer een keer een pagina uit het project life album van mijn zoontje delen. Want ook daar kunnen de kleur stempels erg leuk voor gebruikt worden.

Af en toe doe ik als ik teveel foto's van een maand heb er een kleine pagina tussen. Deze foto's waren beide creatieve foto's, dus daar pasten de kleuren stempels perfect bij.


Op de bovenste foto is mijn zoontje samen met mij een kaart aan het maken en de stempel met potloden aan het inkleuren. Op de onderste foto zijn we aan het kleien.

Ik heb de potloden met verschillende kleuren inkt op de achtergrond gestempeld en 1 setje ingekleurd. Verder twee bijpassende teksten gestempeld, veel meer had de pagina niet nodig.

Gebruikte materialen:

Groeten Detje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten