maandag 2 september 2019

Mixed media kaart

Hallo allemaal

Vandaag gaat weer een nieuwe uitdaging in van Anna Gretha Design. Maak een mixed media met restjes en verschillende materialen.

Best een uitdaging, maar ook hartstikke leuk om op deze manier uitgedaagd te worden. Dus ik zou zeggen doe lekker mee!



Ik heb eerst op een vel papier allemaal restjes stansen en een label geplakt. Daarna heb ik hier een laag gesso overheen gedaan.

Met inkt met de packaging techniek de achtergrond kleur gegeven. Het bloemetje heb ik ook met inkt kleur gegeven.


Het puzzelstukje en de knopen heb ik ook met gesso bewerkt en daarna met poeders bewerkt.
Als laatste restje nog een stukje karton en de kaart was klaar. Ik ben zelf erg tevreden, ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden.

2 opmerkingen:

  1. Een mooie manier om restjes op te maken. Je heb een leuke techniek gebruikt op je kleurrijke kaartje, erg leuk. Groetjss Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart Detje. Zo leuk wat je met restje allemaal kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen